COMANDA ACUM

Politica de Confidențialitate

Politica de Confidențialitate

Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile fundamentale ale restaurantului Casa Frieda. Restaurantul Casa Frieda funcționează prin intermediul SC JUVENTUS SRL, cu sediul în Strada Nicolae Balcescu 40, CUI RO796700, Număr de Ordine la Registrul Comerțului Sibiu J32/1055/1991, reprezentată prin domnul Iulian Ban – Administrator.

Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a prelucra datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite în legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului European din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”).

Datele personale înseamnă orice informații privitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă (numită și „persoana vizată”).

O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

  1. CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?

Dacă sunteți client sau potențial client Casa Frieda:

Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Printre tipurile de informații personale pe care le colectăm se numără:

  1. numele și prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa dvs.;
  2. informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing sau în cursul participării la concursuri, tombole sau anumite oferte promoționale;
  3. datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii într-un programul dedicat membrilor noștri și/sau într-un program de fidelitate precum Casa Frieda;
  4. recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;
  5. informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing;
  6. preferințele dvs. alimentare colectate în urma utilizării platformelor de livrare a produselor;
  7. pozele realizate în cadrul restaurantelor noastre cu ocazia anumitor evenimente;
  8. orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.

De asemenea, camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate în zona restaurantului nostru pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților în locuri publice (cum ar fi intrarea în restaurant, holuri), precum și datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere, cardurile de acces precum și alte tehnologii).

Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract, există posibilitatea de a nu putea să vă oferim anumite servicii. De exemplu, dacă nu ne furnizați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți sa faceți o rezervare sau să plasați o comandă, nu vom putea să efectuăm rezervarea sau să îndeplinim comanda.

Prezentam mai jos câteva situații specifice de prelucrare a datelor dvs. în calitate de client Casa Frieda.

Dacă sunteți membru Casa Frieda

JUVENTUS SRL mai prelucrează și datele obținute prin intermediul programului de fidelizare Casa Frieda. Pentru mai multe detalii legate de datele prelucrate, modalitatea de prelucrarii, scopurile și temeiurile prelucrarii, va rugam sa consultati politica de confidențialitate Casa Frieda disponibila pe www.casafrieda.ro.

Dacă nu sunteți membru, vă invităm să citiți mai multe pe site-ul www.casafrieda.ro.

Dacă sunteți utilizator al platformei noastre de comenzi online delivery.casafrieda.ro:

Colectam date cu caracter personal in urma interacțiunii cu dvs. prin acțiuni precum înregistrarea unui cont și/sau plasarea unei comenzi online.

Datele personale pe care le colectăm sunt:

  1. numele, prenumele;
  2. numărul de telefon, adresa de e-mail;
  3. parola de acces a contului ce îl creați;
  4. adresa unde se va livra comanda, adresa de facturare;
  5. preferințe culinare;
  6. valoarea comenzilor plasate;
  7. informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing;
  8. date cu privire la echipamentul electronic folosit de dvs.: adresă IP, număr de identificare, versiune sistem de operare, istoricul accesărilor;
  9. recenzii si opinii referitoare la serviciile noastre;
  10. alte observatii legate de comanda, pe care alegeti sa ni le furinzati;
  11. orice alte tipuri de date pe care alegeti sa ni le furnizati.

Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract, vom fi în imposibilitate de a vă oferi anumite servicii, de exemplu: dacă nu doriți să ne dati datele solicitate în formular, nu veti putea plasa o comanda.

Dacă sunteți utilizator al unuia din site-urilor noastre de Internet: www.casafrieda.ro, www.pensiune.casafrieda.ro, și/sau al www.restaurant.casafrieda.ro:

Pentru citirea informațiilor existente pe site nu este necesara oferirea datelor personale.

Totuși, în scopul analizării tehnice a portalului, colectam ora si data accesarii site-ului de internet precum si adresa IP folosita pentru accesarea site-ului nostru de internet.

Pentru utilizarea unor servicii (ex. comenzi online, etc) sunt necesare anumite date personale. Pentru detalii, va rugam să consultați secțiunea corespunzătoare operațiunii utilizate pe site.

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact a furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri:

Colectăm numele, prenumele, funcția precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentanți în cursul negocierilor și/sau în contractele pe care le încheiem.

Dacă sunteți potențial angajat:

Colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice alte informații transmise atașate la CV.

Dacă sunteți angajat:

Vă rugăm să vedeți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la departamentul de Resurse Umane.

Dacă interacționați cu paginile noastre de pe Facebook și/sau Instagram:

Colectam si prelucram diferite categorii de date personale de la dvs. in calitate de utilizator al paginilor noastre disponibile pe retelele de socializare (denumite in continuare “paginile noastre”), dupa cum urmeaza:

In cazul in care interactionati cu paginile noastre prin actiuni precum: trimiterea unui mesaj privat, inserarea unui comentariu in cadrul unei postari si/sau interactiunea prin reactii precum Like/Share la postari, putem avea acces la profilul dumneavoastra public (care include username-ul) precum si continutul si data/ora mesajelor/comentariilor respective.

Atunci cand interactionati cu paginile noastre, Facebook prelucreaza anumite date personale ale dvs., pe baza carora ne pune la dispozitie statistici agregate. Acestea nu includ date personale in mod direct, ci sunt limitate la:

  • statistici privind sexul, varsta si locatia vizitatorilor paginilor noastre
  • numarul de vizualizari ale paginilor noastre
  • numarul de click-uri pe datele de contact ale paginilor noastre
  • numarul de previzualizari ale paginilor prin plasarea mouse-ului deasupra numelui paginilor (hover)
  • numarul de aprecieri ale paginilor noastre
  • numarul de conturi ce urmaresc paginile noastre
  • numarul de click-uri pe link-urile incluse in descrierea paginilor noastre
  • procentul de conturi ce nu urmaresc paginile noastre dintre cele care au vizionat o anumita postare de pe paginile noastre
  • numarul de conturi unice care au vazut o postare sau o poveste a paginilor noastre
  • de cate ori un utilizator a glisat pentru a sari la urmatorul articol din paginile noastre
  • de cate ori cineva a parasit articolele noastre si a revenit la fluxul sau normal
  • numarul de persoane carora le-a fost afisat continut din paginile noastre
  • numarul de recomandari ale paginilor efectuate de persoane
  • numarul de interactiuni cu continutul paginilor (ex. aprecieri, distribuiri, comentarii etc.)
  • numarul de vizualizari al videoclipurilor de pe pagina pentru mai mult de 3 secunde
  • numarul de persoane care vizualizeaza campaniile noastre promotionale

Trebuie sa intelegeti ca toate aceste date, dar si altele, sunt disponibile la orice moment pentru Facebook Incorporated in calitate de detinator al platformei si implicit operator al datelor dumneavoastra personale. Pentru detalii referitoare la prelucrarile efectuate de Facebook si Instagram, va invitam sa accesati paginile lor de informare privind prelucrarea datelor: https://www.facebook.com/policy.php

Furnizarea datelor personale nu este obligatorie, însă trebuie să înțelegeți că aceste platforme de socializare funcționează intr-un mod unitar pentru pentru toate paginile si pentru toti utilizatorii, astfel ca daca interactionati cu paginile noastre (ceea ce puteti alege sa nu faceti), vom putea avea acces in mod automat la anumite date despre dumneavoastra, dupa cum am evidențiat mai sus.

In privinta altor categorii de date cu caracter personal, mentionam:

Datele personale ale minorilor sub 16 ani:

Protejam confidențialitatea datelor obținute de la copii sub 16 ani. În cazul in care aveți vârsta sub 16 ani și prelucrăm datele dvs. în baza temeiului juridic al consimțământului dvs., suntem obligați să obținem și consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui responsabil.

Categorii speciale de date cu caracter personal:

Sintagma „categorii speciale de date cu caracter personal“ se referă la datele ce privesc originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filosofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.

În general, nu colectăm astfel de date decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a vă servi mai bine și a vă îndeplini nevoile speciale (de exemplu, pregătirea mâncării fără includerea unor alimente la care sunteți alergic, furnizarea accesului pentru persoanele cu dizabilități).

Cookie-uri si alte tehnologii similare:

Folosim cookie-uri și tehnologii similare pe paginile noastre de internet si pe platforma delivery.frieda.ro . Pentru mai multe detalii privind utilizarea acestor module pe website-urile noastre, va rugam sa consultati documentul dedicat subiectului accesand Politica Noastra de Cookies.

  1. ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS PERSONALE?

Dacă sunteți client sau potential client Casa Frieda

  1. În cazul rezervărilor pentru restaurant sau în cazul solicitărilor de oferte transmise de dvs. pentru anumite evenimente organizate sau ce pot fi organizate cu ajutorul nostru. Scop: prelucrăm datele dvs. personale (i) pentru a vă rezerva un loc în cadrul restaurantului si (ii) pentru a răspunde solicitărilor de oferte transmise de dvs. Temei: încheierea unui contract
  2. Comenzi cu ridicare sau livrare. Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a putea îndeplini comenzile efectuate de dvs. indiferent dacă optați pentru ridicare personală sau livrare Temei: executarea contractului de prestări servicii de restaurant
  3. Feedback. Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca v-ați simțit bine cu noi Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri
  4. Marketing. Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum newsletter-uri comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs. Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs. (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”)

Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru  prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.

Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.

In cazul in care link-ul de dezabonare nu functioneaza din motive tehnice, va rugam sa ne contactati la adresa contact@casafrieda.ro

De asemenea, cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul restaurantelor noastre, este posibil să realizăm câteva fotografii, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți cum sunt evenimentele noastre.

În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, avem grijă ca fotografiile să nu evidențieze anumite persoane si vom face tot posibilul ca dvs. să fiți informați despre faptul că vor fi făcute fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).

  1. Alte comunicări: prin e-mail, poștă, telefon sau SMS. Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a răspunde cererilor dumneavoastră, (ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea, (iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute în perioada petrecută în restaurantul nostrum (iv) pentru a va confirma comanda plasata online. Temei: interesul nostru legitim de a oferi servicii la cele mai înalte standarde prin soluționarea eventualelor cereri/plângeri și pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate.
  2. Analiză, îmbunătățire și cercetare. Scop: pentru a asigura constant evoluția calitativă a servicii lor noastre, avem grijă să analizăm fiecare plângere/sugestie din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate și pentru a găsi cele mai bune soluții în vederea remedierii acestora. Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs. și ale JUVENTUS SRL.

Dacă sunteți membru al aplicației noastre de mobil “Casa Frieda”:

Pentru mai multe detalii legate de prelucrarea datelor membrilor Casa Frieda, inclusiv detalii privind scopurile și temeiurile prelucrarii, va rugam sa consultati politica de confidențialitate Casa Frieda disponibila pe www.casafrieda.ro

Daca sunteti utilizator al platformei noastre de comenzi online delivery.casafrieda.ro:

  1. Comenzi cu ridicare sau livrare. Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a putea îndeplini comenzile efectuate de dvs. indiferent dacă optați pentru ridicare personală sau livrare Temei: executarea contractului de prestări servicii de restaurant
  2. Preluarea feedback-ului dvs. Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca v-ați simțit bine cu noi. Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri
  3. Marketing. Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum newsletter-uri comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs. Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs. (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”)

Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru  prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.

Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.

In cazul in care link-ul de dezabonare nu functioneaza din motive tehnice, va rugam sa ne contactati la adresa contact@casafrieda.ro.

  1. Profilare. Scop: prelucram datele dvs. personale pentru a intelege preferintele dvs. in urma comenzilor plasate in scopul prezentarii unor oferte personalizate pe care le consideram de interes pt dvs. Temei: consimtamantul dvs. liber exprimat
  2. Alte comunicari: prin e-mail, posta, telefon, SMS. Scop: aceste comunicari vor fi facute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a raspunde cererilor dvs., (ii) daca ati introdus gresit adresa sau datele de contact, (iii) pentru a va informa despre modalitatea in care au fost solutionate plangerile/incidentele aparute ca urmare a interactiunii cu platforma noastra, (iv) orice alte incidente care necesita comunicari.Temei: interesul nostru legitim de a oferi servicii la cele mai înalte standarde prin soluționarea eventualelor cereri/plângeri și pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate.
  3. Analiza, imbunatatire, cercetare. Scop: Pentru a asigura constant evolutia calitativa a serviciilor noastre, folosim datele telefonului sau computerului dvs. (versiune sistem, numar, istoric accesari) pentru a solutiona anumite defectiuni tehnice ce pot aparea astfel incat sa puteti folosi platforma online oricand. Temei: Ne bazam pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardele dvs. si ale JUVENTUS SRL.

Dacă sunteți utilizator al unuia din site-urilor noastre de Internet: www.casafrieda.ro, www.delivery.casafrieda.ro, www.restaurant.casafrieda.ro si/sau www.pensiune.casafrieda.ro

  1. Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor si/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului, precum și pentru a putea preveni frauda

Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia, precum și pe interesul nostru legitim de a evita potențialele pierderi generate de acțiuni frauduloase

  1. Scop: preluarea comenzilor dvs.

Temei: incheierea si executarea contractului cu dvs.

  1. Scop: preluarea informatiilor dvs. in vederea recrutarii in scopul angajarii

Temei: incheierea unui contract

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact a furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

  1. Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri

Temei: executarea unui contract

Dacă sunteți potențial angajat

  1. Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare

Temei: încheierea unui contract

Dacă sunteți angajat

Vă rugăm să vedeți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la departamentul de resurse umane.

Daca interactionati cu paginile noastre de pe platformele de socializare (ex. Facebook/Instagram)

  1. Scop: crearea si mentinerea unei prezente in mediul online pentru promovarea Casa Frieda si pentru a putea tine legatura cu persoanele interesate de serviciile si produsele oferite
  2. Temei: interesul nostru legitim de a ne promova serviciile, dupa caz, precum si pentru a putea dovedi, daca ne este necesar, corespondenta cu dumneavoastra

Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem prelucra datele dvs. si in contextul urmatoarelor activitati:

  1. Restructurari sau reorganizari interne ori vânzări de active sau părți sociale/acțiuni: Scop: prelucrăm datele dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus. Temei: interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor dvs. Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prezenta politică și prin implementarea unor măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs.
  2. Securitate: Scop: prelucrăm datele personale pentru securitatea bunurilor și integritatea fizică a persoanelor. Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția persoanelor, precum și protecția bunurilor dvs. și ale restaurantului.
  3. Motive juridice: Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege. Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații.
  1. CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?

Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și pentru a vă furniza servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale catre JUVENTUS SRL, furnizorilor noștri de servicii și/sau altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

  1. Furnizori de servicii: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, aceștia avand in unele cazuri calitatea de personae imputernicite in sensul Art. 28 din GDPR, prelucrand datele dvs. în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (in aceasta categorie includem furnizorii de solutii software, servicii IT, servicii de contabilitate, servicii medicale etc,).
  2. Administratorii JUVENTUS SRL în calitate de persoane împuternicite sau operatori asociați: pentru scopuri similare sau în legătură cu cele pentru care acestea au fost colectate.
  3. Evenimente: dacă participați la anumite evenimente în cadrul restaurantului, iar acest eveniment este organizat în colaborare cu terți, datele dvs. personale acordate în vederea participării la evenimente pot fi partajate cu ceilalți organizatori și, dacă este cazul, cu alți participanți la eveniment.
  4. Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte
  5. Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizăm promoții, loterii, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem transmite datele dvs. personale sponsorului colaborator sau unui sponsor terț.
  6. Autorități și/sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde solicitărilor acestora, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională). Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
  1. COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?

Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza cel mai bun nivel al serviciilor, este posibil să colectăm informații despre dvs. de la administratorii JUVENTUS SRL, partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

  1. Administratorii JUVENTUS SRL: pentru scopuri similare sau în legătură cu cele pentru care acestea au fost colectate
  2. Retele de socializare precum Facebook si/sau Instagram
  3. Parteneri precum: eJobs, publi24, OLX, licee profesionale în vederea angajării de personal.
  4. Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, loterii, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem colecta datele dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor terț în vederea organizării acestora și pentru acordarea premiilor câștigătorilor. În orice caz, vă asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dvs.

De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre, conform sectiunilor de mai sus. În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.

  1. TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE?

Putem transfera datele dvs. către unii furnizori care vor avea sediul în alte țări decât cea în care vă aflați dvs. și, în unele cazuri, în țări în afara UE/SEE.

Deși legile privind protecția datelor din aceste țări pot fi diferite față de cele din țara dvs., vom lua măsurile necesare pentru a ne asigura că datele dvs. personale sunt procesate conform acestei politici și în concordanță cu legislația aplicabilă.

  1. FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE

Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați înainte de această dezvăluire și modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate.

  1. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?

Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă (spre exemplu înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 de zile).

Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele , vom distruge datele dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor).

Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur care să asigure imposibilitatea de reconstituire, iar, dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

  1. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?

În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:

  1. Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
  2. Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
  3. Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul in care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
  4. Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR); 8
  5. Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
  6. Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR);
  7. În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. In orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.
  8. De asemenea, în măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea dvs., aveti dreptul sa depuneti o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Datele de contact ale Autorității sunt: București, Bdul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, telefoane: +40.318.059.211; +40.318.059.212: e-mail: anspdcp@dataprotection.ro
  1. SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Tratăm securitatea dvs. personale în mod foarte serios, de aceea, luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.

Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale. Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.

  1. LINK-URI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB

Site-urile noastre conțin link-uri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective.

Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate ale site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale. Folosirea serviciilor de internet oferite de restaurantele noastre cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând link-urile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.

  1. ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să ne contactați trimițând o solicitare:

(i) prin e-mail la adresa: contact@casafrieda.ro,

(ii) prin poșta sau, in zilele lucrătoare între orele 9.00-17.00, direct la sediul din Sibiu, Strada Nicolae Balcescu 40, cod postal 550159,

(iii) prin telefon la numărul +4 0269-218-821, în atentia Responsabilului cu Protecția Datelor, iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.

  1. MODIFICĂRI ALE POLITICII

Această politică de confidențialitate se poate schimba din când în când. Pentru a afla despre aceste schimbări vă rugăm să consultați periodic Politica de confidențialitate revizuită accesând oricare din site-urile noastre: www.casafrieda.ro, www.delivery.casafrieda.ro, www.restaurant.casafrieda.ro si/sau www.pensiune.casafrieda.ro.

Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.

Ultima actualizare: 10.11.2020


TELEFON

+4 0758 082 571


Luni-Duminică: 10.00 – 21.00

Strada Nicolae Bălcescu 40
Sibiu
550159


CASA FRIEDA DELIVERY



Vezi MENIU și Comandă